Гарантiя

На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, підтверджуюча зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Ми можемо обміняти або повернути товар.
Повернути товар можна протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Як можна зробити обмін або повернення?
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися в найближчий сервісний. Також ви можете відправити товар до нас, до Рівного, тим же способом, яким його отримали, наприклад, за допомогою "Нової пошти". Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару. 

Будь ласка, зберігайте його протягом всього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена цілість гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схема товару;